Εδώ είμαστε!

Σήμερα αποφάσισα να φτιάξω το blog μου. Δεν ξέρω γιατί το έκανα. Ίσως λόγω των πολλών "όχι" από τους εκδοτικούς οίκους που έχω απευθυνθεί, οπότε αποφάσια να πάρω την κατάσταση στα χέρια μου και να δείξω στον κόσμο το "Έργο" μου, να εκφράσω τις απόψεις μου, και γενικότερα να έχω έναν δικό μου χώρο. Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...
Είμαι 16 χρονών και ζω σε μία πόλη της πελλοπονήσου, την Αμαλιάδα, για όσους την ξέρουν...
Ασχολούμαι με τους υπολογιστές, τη μουσική και το γράψιμο. Και κάπου εκεί μπαίνουν τα "όχι" των εκδοτικών οίκων. Έχω γράψει ένα βιβλίο το οποίο προσπαθώ να εκδόσω (ελπίζω κάποτε) ,και συνεχίζω να γράφω. Μαντέψτε τον τίτλο του... Avasta Gadi! Επίσης, αγαπόντας τη μουσική, έχω φτιάξει πολλά φαν βίντεο τραγουδιών... τα οποία αν καταφέρω να βρω πως ανεβάζουν βίντεο εδώ, θα τα δείτε! Λοιπόν, αντίο μέχρι το επόμενο post!

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2008

0 Comments: